ozlmsu Kızlar 5 yıllık evliyiz 2 yıldır da çocuk istedik süreçte kilo aldım verdim ama artık kendimi salmış olmuyor işte moduna girmiştim tabi bu sıra da aşırı kilo almıştım ben stresten yemeye vurduğumu düşünüyorum sonra hamile olduğumu öğrendim 🙈 çok şükür mucizem gelmişti ama ben bu kilo ile de kalmak istemezdim açıkçası aranızda yüksek kilo ile hamile kalan ama olumlu süreci geçiren varmı ? Olumsuz şeylerden çok etkileniyorum belirtmezseniz çok sevinirim 🙏🏻
Kubragocer ozlmsu bende daha yeni 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ve 108 kiloyum glukozumda 137 çıkmış çarşamba kontrolum var bende merak ediyorum
ozlmsu Kubragocer Doktorum bana hiç kilomla alakalı uyarı yada tehlike bildirmedi Bebek çok iyi dedi 9+4 deyiz ama sağlık ocağında ki ebem biraz korktu 🙈 bende tedirgin olmuyo değilim Allah’a emanet ettim yavrumu
hamilesavis19 ozlmsu sağlık ocağının ebesi kadar felaket tellalı tanımadım bu süreçte. Hiç aldırmayın doktorunuz ne derse ona yönelin. Bir de yaygın inanışın aksine aslında gebelik en güzel kilo verme yöntemi. Çünkü sağlıklı beslenmeye giriş yapmış olursunuz. Sadece sizin için değil her gebe karbonhidratı şekeri ciddi oranda sınırlamalı. Bir de gebelik pilatesi falan yaparsanız tadından yenmez ♥️ spor ben de çok fayda etti, hiç omurga sırt bel bacak ağrısı yaşamıyorum. Sadece kalçama uyurken ağırlık geliyor o da normal dedi doktorum
hbi Ben 79 ile hamile kaldım şuan 80 kiloyum 12. Hafta dayım daha öncesinde kilo verme sürecinde oldu 94 kilodan 79 a düşmüştüm
[silindi] 35+1iz 85le hamile kaldım hala 85im, bence kilolu kalmak avantaj beslenmemi kısmadım biraz iştahım az sadece , bebeği besleyip yağdan yakmışım 20 gün sonra doğum var 🧡