Bu konuda fikir sahibi olmak istiyorum hiiçbir fikrim yok. Bilenler tecrübeliler lütfen aydınlatabilir mi 🙏🏻 suni sancı ile 38 haftada normal doğum başlatmak doğru mu sizce? 38+5 gibi. Bebek için sakıncası var mı ? doğum sürecini aksattığı veya olumsuz etkilediği şeyler var mı??
Ben her zaman bebek ve vücut hazır olduğunda doğum sinyali gelir öyle olması en sağlıklısıdır diye düşündüm kendime. Bu konuda bir doğum hikayesi olan da varsa ve paylaşırsa aşırı mutlu olurum 🩷🩷