Aysegul27 Merhaba kizlar. 7+2 haftalik hamileyim ve 2. gebeliğim. Bu hamileligimde de oglumda ne yasadiysam aynilarni yasiyorum sanki bulanti olarak vede istah olarak. Sizdede ayni hamileligi yasayip farkli cinsiyette cocugunuz oldumu acaba? Merak ediyorum🙊🙊 Hic fark etmiyor kiz oglan saglikli olmasi bizim icin coook daha onemli tabikide🤗 ama yinede iste merak ediyorum🙊
Duyguyy Aysegul27 o insanin bunyesine bagli olan bise bence cinsiyetten cok senin gebeliklerin o sekilde gecer bi baskasinin ki farkli gecer onunla alakasi yoktur die dusunuyorum