powerpuffgirlss Daisyy000 evimde xiomi kamera kullaniyorum ama ekransiz fiyati 1000 lira civari açıp telefondan izleniyor kayit aliyor ses algiliyor
Asena6532 Daisyy000 vetech marka baktım ben de tabi daha almadım umarım kızım doğmadan karar verip alırım😀😂35+4
defnevedoruk Daisyy000 merhaba ben bebevo kullanıyorum 1 senedir (her gün) çok çok memnunum. Sadece kameranın hep şarja takılı olması lazım ama kablosu baya uzun her yere yetiyor. Hem wifi özelliği olmadığı için tercih etmiştim wifililere sızabiliyorlarmış
Daisyy000 powerpuffgirlss Bende de aynısı var ilk çocuktan🌿 Ama telefonum lazım oluyor önümde ekran açık kalsın istiyorum o yüzden ekranlı alacağım🙏
Daisyy000 defnevedoruk wifililere sızabiliyorlarmış Evet bundan da korkuyorum ekranlı daha iyi olur teşekkür ederim bakacağım 🤍🤍