PortakalOrdaKal ilk oğlumda 38+3e günüm vardı, 10 gün kala su azlığını farkettik 5 gün dayanabildi o su, 37+6da sezaryen oldum. Sancı geldi hareketler uavaşladı, kaka popoya gelmiş, kordon bacağa göbeğe dolanmış , hemen doğurmasan bile sıkı takipte ol allah korusun susuzluk riskli sana da bebeğe de