Kızlar bana dediler ki üniversite hastanesinde tüp bebek servisinde aşılama yapacağız. Pcos olduğun için aşılama da 6 hakkın bulunuyor rapor hakkın ilk defa yaptırıyorsun. İlaçları şimdi alıyorsun ücretle daha sonra raporu çıktığında ücret iadesini geri alıyorsun doğru mu ?