2-3 gündür çok şiddetli Sancım var iki gün önce tahlil yaptım enfeksiyonum olduğu ortaya çıktı Bebek’te çok aşağıya inmiş rahim açılmamış suyun falan gitmedi kanamam yok doktor hastanede yatış verdi şu an yatışa geçtim Progestan iğne ve Progestan fitil kullandım serum taktılar bebeğim tekrardan eski haline gelir mi bunu yaşayıp normal şekilde doğum yapan var mı zamanında çok korkarım düzelir mi