doğuma son 2 ay.. o kadar sabırsızım ki.. tüm sosyal medyam bebeklerle dolu. öyle çok hayalim var ki.. onunla oyunlar oynamak, bayramda cicili bicili giydirio harçlık toplamak, aileleri ziyarete gitmek.. daha nicesi ama bi yandan da korkularım var.. ya eve bebeğim olmadan dönersem? ya bana bir şey olur da kokusunu bile alamazsam? benim gibi karmasık duygular içinde olan var mı? düsüncelerle nasıl baş ediyorsunuz? günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz?