Çok kararsız kaldıkk yardım edin kızlar 🌸😄
bebekannesi06 Oğlum olsaydı Göktuğ olacaktı kız olacağı için Gökçe koyacağız.
bebekannesi06 nasıpse bizde Ali Uras koyucaz
bebekannesi06 oldum olası yiğit ismini severim
bebekannesi06 yiğit olacak oğlumun adı 🥰
gmzkr adıyla huzurla yaşasın inşallah 🌸
cylnboran04 adıyla huzurla yaşasın inşallah 🌸
bebekannesi06 adıyla huzurla yaşasın inşallah 🌸
bebekannesi06 amin cümlemizin
Bence Yiğit ben de düşünüyorum koymayı 🖤
supermooomy adıyla huzurla yaşasın inşallah 🌸
benim de oğlum olacak Göktuğ düşünüyoruz ama kararsızız daha :)
ongen adıyla huzurla yaşasın inşallah 🌸
Üst
muhterem07 adıyla huzurla yaşasın inşallah 🌸