RecebinEsrasi Buskiii inşallah canım benim🤲çok teşekkür ederim güzel dileklerin için Rabbim hepimize yardım etsin sağ salim alalım kucağımıza yavrularımızı
RecebinEsrasi Tupbebekannesi demekki hamileliğin de gidişatı ve duruma göre veriyor doktor canım benim
Gnygns RecebinEsrasi ben kullanıyorum.çok memnunum 35+5 im ne bel ağrım ne bacak ağrım olmadı hiç çok şükür
beyzayagiz RecebinEsrasi peki sendede vajinada bicak batar gibi bir aci oluyor mu bunlar mi erken dogum riskleri oluyo korkuyorum bende acikcasi
RecebinEsrasi beyzayagiz evet karın üstü ağrı vajinaya bıçak saplanır gibi ağrı ayağa kalksam yoruluyorum en ufak bi harekette belimden kasıklarima ağrı giriyor bi rahim ağzını ölçtür istersen için rahat etsin canım benim kac haftalıksın
Tupbebekannesi RecebinEsrasi faydası olur mutlaka ben bı ara üşendim.kestim o sıralar ağrım oluyordu başladığımda kesildi ki o haftalar da baya ağrım oluyordu
beyzayagiz RecebinEsrasi doktora gittim normal bunlar dedi bakti ultrosanla ama sikinti yok dedi 22+3 haftaligim canim