Deletedmom_808 canım ben biraz büyükler ne derse onu yaptim ilk dinlemedim bebeğimin gözü enfeksiyon kaptı hep aktı çapak oldu şampuandan şimdi dalinle yıkıyorum iki güne bir haftada bir mutlaka katkısız beyaz sabun tüm mikrobu kırıyor Dr da onayladı bunu asla krem falan kulanmadim kimyasal diye zeytin yağı yakın baya soğutun her defasında taze yaptım tüm vücuduna sürdüm kızımın teni yumuşacık şimdi büyüklere dua ediyorum kızım hiç pişik olmadı yada alerji olmadı yaz bebgiydi boynu falan pişer dediler zeytin yağ sayesinde hiç sorun yaşamadım banyodan önce saçına zeytin yağ ile masaj yaptım biraz durup yıkadım saçları hemen uzadı dökülmesi olmadı şimdi saçları yumuşacık pırl pırıl biberon ve emzik için iki güne bir kaynattim dış kaşıyıcı da kaynattim sirkeyle yıkadım