zeynaa16 Aşılama+4 bugün. 8aralıkta gel dedi doktorum ama sabırsızlanıyorum. Ne zaman test yapsam acaba sonuç alabilmem için?
Leontiine zeynaa16 ben adetim gecikince yapmıştım erken yapma hiç boşuna strese girme canım çok düşünmemeye çalış inşallah güzel haber alırsınız
nr0900 zeynaa16 merhaba neden gel dedi genelde hapı iğneyi verip kalırsan kalırsın diyip gönderdiler beni o yüzden soruyorum:)
zeynaa16 Ayssa202 ara ara oluşan belirtiler ya da belirtisiz geçen günler daha da strese sokuyor. Bi gün tuttu bi gün tutmadı diye kafam dönüyor 😅