Dün akşam kendimi gayet iyi hissederken kanamam oldu acil hastaneye gittim ultrasonda kanama alanım varmış, pazartesi rutin kontrolümde hiçbir şey görmemişti doktor 2 gün sonra kanama alanım oluşmuş şu an düşük sürecindesin düşebilir düşmeyebilir de dedi doktor, yataktan çıkmayacaksın Progesteron günde 2 kez dedi, neyi yanlış yaptım neden böyle oldu çok korkuyorum