Kızlar bu ikinci çatlatma iğnemdi. Bat 25 Kasımdı adet gecikmesinin bugünü de sayarsak 3. Günü fakat çatlatma iğnesinde BAT baz alınmıyormuş iğneden sonra 14-17 gün arasında adet bekleniyormuş her neyse biraz umutlanmıştım acaba var mıdır diye ama bu ayda olmadı 😔