Bu biraz oturduğunuz şehire bağlı kuzum. Bizim burada bile haziran ayı yağmurlu hafif serin geçiyor. Benim doğum Nisan sonu mayıs başı. Merkezi sistem ısınma sistemi ve nisanda kapatıyorlar. Bundan sebep ilk 2 ay giyeceği şeyleri uzun kollu tercih edicem ama mevsimlik ince kıyafetler olacak. Sağlıkla doğum yaparız inşallah hepimiz. 🤲