Baloglus Merhaba arkadaşlar. Kalp atışını en erken ne zaman duydunuz. Ben biraz sabırsızlanıyorum doktorun dediği tarihi bekleyemiyorum 6+0 da gidicem. Kalp atışı duymama ihtimalim var mı.
Ada25052025 Baloglus bebegin 2-3 mm den büyük olması gerekiyor canım duymayabilirsin ben 6+0 da gittim doktor ultrasona göre 5+5 haftalık dedi kalp atısı duymadık gelişim güzel dedi pzt günü de kalp atısı için gideceğiz
aycabrk06 6.haftada kalp atislari görüldü ama doktor dinlemek icin izin vermedi 7.haftada net olarak duyduk biz
gmzkrky90 Baloglus gelişimine bağlı olmakla birlikle duyma olabilir neden olmasın ben 7 haftalığım ama haftaya cumartesi gidip dinleyeceğiz inşallah ve doppler aldım kargoda inşallah işe yarar da sürekli dinlerim 🥹🥰
gvnrzz gmzkrky90 yanlıs anlamayın ilk kez böyle bişey duyuyorum ama bunun için doktora danıstınız mı merak ettim. Cok da saglıklı olmayabilir bebek için 🌸
merveakarrrr Haftadan itibaren duyulabilir 8. Haftaya kadar sürüyor benimki ultrasona göre 5+6 ya denk geldi karın ultrasonunda duyamadık 10 gün sonra gel dedi doktorum, vajinal ultrasonda daha erken duyulabilir. Umarım hepimiz duyarız 🌼