Hanim123 Benim kabızlık doğuştan 😂 Şaka bir yana hamileliğimin sonlarına doğru artmıştı kabızlığım. Doğumdan sonra daha iyiyim ama. Doktora sorup probiyotik kullanın bence, daha önceden bir tane kullanmıştım o bana iyi gelmişti marka ismi burda sıkıntı olur mu bilmiyorum özelden yazarım istersen