orkidemm_ nursenaaozmen Hayır hayır anestezi altında 15,20 dklık basit bir işlem uyandığınızda hiç birşey hissetmiyorsunuz
nursenaaozmen orkidemm_ inşallah böyle bir şeye gerek kalmaz da sağlıklı bir şekilde devam eder size de çok geçmiş olsun
orkidemm_ nursenaaozmen amin inşallah canım korkma olsa dahi herşey bizler için :) zorlukla birlikte kolaylıkta vardır
Esmaaaa58 nursenaaozmen Benmkide öyle olmuşdu canm geride geliyordu son adete göre kese büyümüyordu boş gebelk dediler kanamam da olyordu evde parla bile düşrdm iğne kullandm ama boş gebelkmiş kürtaj olmşdm inşallah senin bebek senledir geç döllenme olmşdr canm inş üzülme
nursenaaozmen Esmaaaa58 ben doktora sordum hapla ilaçla yani düşük yapabilir miyim dedim hayır yapamazsın dediler bunu bi doktorum ile görüşeyim kürtaj olmak istemiyorum
Esmaaaa58 nursenaaozmen mecbr içerde bebek varsa kürtaj yapıorlar sanırm ya düşmediyse bn öyle biliyorm yani
Esmaaaa58 nursenaaozmen canım bir önce dedğinx gibi ipne yaptılar işe yaramadı tutnsn die sonra işde hastnye yatışm oldu orda düşk yapan herkse hap verdiler ağzda öyle sancılanark düşürdk sonra kürtaja aldılar parçalrı temizlemek içn bana öyle yaptılar ilacı hiç bilmyorm hemşireler verdi tek tek bakmadm da o ara sancıdan
nursenaaozmen Esmaaaa58 hııı anladım aynı şeye çıkıyor aslında tek seferde kürtaj olmak daha mantıklı o sancıyı çekmek yerine çok geçmiş olsun size de
koim nursenaaozmen aynı durum bende de var 11 ekim son adet tarihi ultrason 5 haftalık kese var bebek yok
Eda42_ koim Daha zaten 5 haftalık da kese görünür bebek 6 8 hafta ya kadar görülmeye bilir inşallah sizinde haftaya gidince görürsünüz sağlıkla inşallah
koim Eda42_ doktor olumsuz konusunca cok üzüldüm adet tarihinine göre 7 haftalık olması lazım bebek gelişememiş oluşmamış fln dedi kanaman da düşüğün başlangıcı olabilir dedi bilmiyorum hayırlısı olsun
sbulut64 Melike3506 Bana da iki hafta üst üste kese var bebek yok dedi başka doktora gittim kalp atışını duydum. Ama bende kanama yoktu
Eda42_ koim Sağlıklı hayırlısı ise zaten nasip oluyor rabbim gönlüne göre versin inşallah hakkında hayırlısı olsun
aslmoms ilk kızım 8 haftada kalp atışı duyulmuştu. 10 sene oldu öyle hatırlıyorum. Şuan 5+4. kese görülmedi. Sabırla bekliyorum. Rabbime sığının ve güvenin. Yiyecek ekmeği varsa zaten gelir hiç üzülmeyin. Güzel haberleinizi bekliyorum