mom_51 park beşik almıştık 4 yıl önce kurulumu kolay, depoya atmıştım gidip çıkarıp temizlemem lazım, artık eşim ne zaman kurarsa, eksiklerim vardı eşim parasını almasını bekledim hala da almamış o yüzden hazır edemedim,bebek kıyafetleri almıştım Allahtan onun herşeyi hazır bi benim eksik,şansıma hava yağmurlu yoksa yıkayıp bugün hazır edecektim bebeğin çantasını