Kızlar bat 30 kasım, yumurtlama günlerimi de değerlendirdim. Çok bir belirtim yok sadece mide bulantısı çok yaşıyorum sabah ama o da geçici oluyor öğlene kadar geçiyor. Koku hassasiyetim var. Bugün göğüs uçlarımı sıkınca sıvı geldi beyaz yeşilimsi sarımsı yani süt geldi bildiğiniz sanırım. Bu neden olur gebelik belirtisi mi. Normalde prolaktin yüksekliği tedavisi görüyordum ama değerlerim ilaçsız bir şekilde normal seyrettiği için ilaç bıraktım ve en son eylülde kontrolde normal çıkmıştı. Gebelik olabilir mi