14569 7+0 dayız biz de. Göğüs hassasiyeti, kasık ağrısı, karın kramplarım oldu. Ara ara da adet olacakmışım gibi bi ağrı girip çıkıyordu. Mide bulantısı yaşamıyorum çok acıkmadığım sürece. Benim ablam da 4 gebelik geçirdi hiç birinde bulantısı olmamıştı. Kişiden kişiye belirtiler değişebiliyor.