PLt Merhaba hanımlar hamilelikten beri kaşınıyorum kollarım kaşınmaya başladı ve kızarıyor, Böyle bir durumu yaşayan var mı? Cildiyeye gitmeli miyim? Yoksa geçer diye beklemeli miyim?