Bebekkuzu Ya kızlar bu nasıl bir ağrı 🤣 sanki bacağımın arasındaki et et kesiği olmuş öyle ağrıyor. Özelikle geceleri ve dönerken. Magnezyum da içiyorum ama. Benim gibi olanlar var mı 2-3 gaftadır çekmeye başladım ağrıyı
Leontiine Bebekkuzu senin kadar haftamda başladı 34 oldum katlanarak arttı sadece magnezyum falan hak getire 😁😁 doktorda yapacak bişi yok dedi
Seloloo Bebekkuzu geçmiş olsun 16. Haftada başladı 28. Haftadayım hala devam ediyor magnezyum 2 tane sade soda 2 tane tüketiyorum doktorum kontrolünde. Geçmiyor da azalmıyor da 😀
katre1 Bebekkuzu aynen ya aynı durumdayım bende 20. Haftadayim henüz magnezyum başlamadı doktorum 🥴 ama özellikle yatakta dönerken açıyor resmen bacak aram
ezgi3452 Bebekkuzu Ya bu bahsettiğin yer barbie bebeklerin bacaklarını sökerdik ya tam o söktüğümüz yer ise benim de oram ağrıyor 😂 21+5 oldum her gün düzenli ağrısı yok ara ara ağri oluyor ben de o yüzden henüz ilaç kullanmıyorum ama magnezyum veriyorlarmış onun için. Ben de soda falan içiyorum 🤭😂
bebitoommmm ezgi3452 ya bu tam bahsettiğin yerde dün benim de oldu gibi böyle bıçak saplanır gibi nadiren oldu
ezgi3452 bebitoommmm Normalmiş bebeğim merak etme ben de ilk oralarim agridiginda sasirmistim doktorum normal dedi magnezyum ise yariyormus 🌷