Kızlar merhaba. Kızımıza eşim kayınvalidemin adını koymak istiyor adı nermin. Ben de istemiyorum. Aylin ya da Ceylin istiyorum. Ama eşimi bir türlü ikna edemiyorum akşam gözleri doldu bu benim küçüklükten beri hayalim, lütfen bana anlayış göster diyor. Türlü türlü şeyler söyledim ikna edemedim. Var zaten bir tane nermin ikincisine ne gerek var dedim, kendine özel bir ismi olmasını istiyorum dedim, onun kaderini yaşamasın zaten annem de istemez dedim. Yok hiçbir şekilde ikna edemiyorum başka hiçbir isim sıcak gelmiyor bana diyor başka da bir şey demiyor. Napıcam kızlar bana akıl verin hiç istemiyorum ☹️