Kızların merhabalar 24 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim nasipse bir oğlum olucak ,iki haftadır belimden kalçama inen özellikle sağ kalçamın üstünde baskı bir ağrı hissediyorum aranızda yaşayan var mı endişe etmeli miyim ,kızım da böyle bir durum yaşamadım 🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼