gizemsrkrtl Altıncı gündeyim çok hafif baş dönemlerim oldu şimdi . Bu şekilde olan oldu mı iğne sonrası
mrstokk gizemsrkrtl benim 8. Günümde başladı canım hala devam ediyor ara ara yer ayaklarımın altında sallanıyor deprem filan oluyor sandım
Lilo128 Evet ovitrelle sonrası günlerde aşırı derecede baş dönmesi oluyor. Ben gözlerimi kapayıp tutunduğumu bilirim.İlk başta hamilelik belirtisi sanmıştım :)
47Umudum47 Yumurtanız kaç mm di kaç taneydi benimde 5. Günüm letu ile denedim cuma 17 mm cumartesi iğne yaptırdım ölçüsüne bakmadım
gizemsrkrtl 47Umudum47 bende letu kullandım bir hafta ondan sonra vurdum ama cm sormadım yeterli olgunlukta yapabiliriz dedi
Kupuf6141 Herkese merhaba. 23 Kasım’da çatlatma iğnesi vuruldum. Dayanamadım dün akşam kan testi verdim . Betam 49,9 çıktı . Sizce iğne etkisi mi
Star5823 Kupuf6141 çok çok erken bi süre bence. Hamile kalmış olsan bile önce o beta başlarda kaçsa sıfırlanıp kendi ürettiğin beta yükselicek. İnsanız işte dayanamıyoruz çok iyi anlıyorum en az 1 hafta bekle bence
Kupuf6141 Yarın tekrar gitsem mi ? Acaba yükselmişmidir daha fazla. İğne etkisinden dolayı olduysa düşmüş olması gerekir değil mi