Arkadaşlar 3yilin üzerine 4 tane düşük yaptım çocuğum şuan yok , en son düşüğüm 8,9 ay önce filandi kürtaj oldum, aradan biraz zaman geçince de rahim filmi çektim o gün bugündür hamile kalamiyorum, başına böyle bişey gelen varmı ,kürtaj mi etkiledi rahim filmimi etkiledi bilmiyorum böyle yaşayanlar oldumu aranızda