sevgidemrr Merhaba kızlar idrar yolu enfeksiyonum var 7+5 günlük hamileyim ve doktor üromisin 3g verdi kullandım ama zararı olur mu diye endişeliyim aranızda kullanan varsa yardımcı olabilir mi
baharbahce27 sevgidemrr o ilacı kullanmadım bilmiyorum canım ama bende de enfeksiyon varken bolca su içtim ve yoğurt tükettim faydasını çok gördüm. Geçmiş olsun
demetov Ben de 7. Haftada enfeksiyon olduğunu öğrenmiştim ilacı hatırlamıyorum. Antibiyotik(tamamen bebeğe zararı yok dedi) ve fitil verdi 3 günlük 3 hafta sonra kontrolüm vardı enfeksiyon kalmadığını söyledi testten sonra
Melisssa3 Tekrarlamaması için bol su için bende o haftalarda yaşadım günde 3 litre su içiyorum çok şülür tekrar yaşamadım tuvalete girdiğiniz yerlerde yanınızda ıslak mendil bulundurun temizliğe özen gösterin sorun olmaz