Baklavaseverim Aynısı bende de var gerçekten ve bana da hep tam tersi tipler denk geliyor. Sürekli hamileyim diye zorbalanıyorum. Çevremdeki kimse buna dikkat etmiyor aksine daha da üstüme geliyorlar çok kötüyüm gerçekten. Evet abi hormonlarım alt üst olmuş durumda nolur sanki azıcık beni mutlu etseniz ölür müsünüz? Alt tarafı hamilesin, tek sen mi hamilesin sözlerine o kadar üzülüyorum ki ve bu ikinci hamileliğim ben hiç kimseden bir şey beklemedim şimdi de beklemiyorum zaten. İnsanların acımasını beklemiyorum tabiki de ama hamile kalırken bize mi sordun da denmez ki yani. Durup durup kendi halime üzülüyorum.