Papatya-18 aynen öyle canım ilk hamileliğimin değerini anlamamışım bilsem sürekli uyurdum elimi işe sokmazdım diyorum kucağımdan inmiyo sürekli başbaşayız allah bir yerden alıyo bir yerden veriyo çok şükür o yüzden ağır geçmiyo hamileliğim ama tek başına da büyüsün istemedim analık işte