senaakck Kızlar nerdeyse gün içinde 15 kere idrara çıkıyorum size de oluyor mu 11 haftalık hamileyim ama bu hamileliğimi öğrendiğimden beri öyle
MorKelebek54 senaakck sik idrara cikma son aylarda daha cok oluyo aslinda. Ama bebek buyudukce organlariniza mesanenize baski yapiyo. O yizden tuvaletiniz olmasa bile sanki varmis gibi hissedebilirsiniz.
busu1 senaakck Bende 14 haftalığım benjimde öyle normalde sonda olması gereken şimdiden böyle hayırlısı geceleri bile 2 3 kere uyanıyorum
minnosbirkiz senaakck enfeksiyon değerinize baktırmanızı tavsiye ederim, temiz gelince içiniz rahat bi şekilde tuvaletle salon arasında mekik dokuyabilirsiniz 🥰😂
Dilos24 Haftamdayım başından beri günde en az 20 kere tuvalete çıkıyorum, geceleri saymıyorum bile uykusuzluktan ölücem🥲
Zehrailly senaakck Ben de aynı durumdayım 😂 ama ilk gebeliğimde son aylar çok fenaydı klozetten kalkıp ellerimi yıkarken tekrar tuvaletim geliyordu ve döngüye giriyordum artık. Bi ara tuvalette uyuya bile kalmıştım 😂😂