betulbetyus soner pul. Doğumu onla yaptim. Çok ilgili bilinçli ve gereksiz panikleymryen aşırı anlayışlı işine aşık birisi. 40+3 te dogurdum 39. Hafta itibariyle sik sik kordon kanını amniyon sivrisinek detaylı detaylı her şeyi kontrol etti bebeğimi asla riske atmadı ve güvenli bir şekilde doğum başladığında gece koşarak geldi benim tüm bagirmalarima sancilarima rağmen çok anlayisliydi. 8 dikis atılmasına rağmen dogumhaneden yuruyetrk çıktım. Doğum sonrası da dikişlerle ilgili hiç birsey yaşamadım. Istanbulda olsam kesinlikle yine ona giderdim.