Miniminiminnos Sertleşiyor sonra yumuşuyor hareket cok şükür ediyor sancım agrim yok yani bu Sertleşme ne anlama geliyor 38 haftadayim
minnosbirkiz Miniminiminnos ufaktan sancılar geliyor demek oluyor ☺️ sertleşmeler çok sık oluyorsa süre tutun, sancı bazen çok şiddetli olmayıp böyle karın kasılmalarıylada kendisini gösterebiliyor, nst ye giriyor musunuz, eğer girmediyse girmekte fayda var 💕
aselinannesi38_ Miniminiminnos benim de 37de sertleşme oluyordu sancı hissetmedim ama net de sancılarım çıkıyordu 37+4 de doğumum oldu ama sezeryan
Elovee Kasılmalar başlamış demek benimde öyleydi hic agrim yoktu cok önemsemedim. Gecesinde suyum geldi biran da herseye hazirlikli ol duzenliyse kasilmalar
deryakurtulus Komple göbeğiniz mi sertleşiyor yoksa sadece bir tarafta mı oluyor bazen benim de bir taraf çok sertleşiyor, bebek bastırıyor gibi hissediyorum. Haftam 28.
Beys42 Benimde 35+2 de sertleşme çok fazla oldu ve bebek hareketsizdi. Bir gece hastaneye yatırdılar iğneler serumlar falan durdurmaya çalışıyoruz bakalım. Şu an 36 haftadayım 2 hafta sonraya sezeryan günü aldım. Tabi erken gelmek istemezse bizim beyefendi.
HaticeArCi Haftadayim. bugün 2 defa karnım baya sertleşti. Doğum için Kıbrıs’tan Isparta ya geldim, bebeğin kıyafetlerini pazar günü yıkayıp ütüleyip hazırlayacaktım biraz gec kaldım. bugün sertleşmelerde olunca birde 2 defa adet sancısı gibi bir ağrı oldu. iyice telasa bindim Yorumlardan sonra.