enbiyamm Kızlar eşimde ve bende sorun var ilk çocuğum tüp bebek kızım 5 yaşında yani o zamandır korunmuyorum doktora gittim iki hafta önce âdet gecikmesinden yumurtalıklara baktı normal dedi hamile olsaydım o zaman belli olurdu değil mi
gmzkr enbiyamm 2 aydan fazla gecikmiş adetiniz. 2 haftaki muayenede hamile olsanız belli olması gerekirdi bence. Ama tabi yumurtlama ne zaman oluyor onu da bilmek gerekir.