nerm629_ 12 +2 yken başka doktora gittim %60 erkek dedi 14+2 yken gittim başka doktora %100 erkek dedi gösterdi kendini oğluşum iki meleğim den sonra bide Allahim diğer meyvedende tattırmayi nasip etti Allahim olmayanlarada nasip etsin en büyük duam buu
hayirlisi06 nerm629_ ne güzel.. O duyguyu yaşamak için çok dua ettim adaklar adadım şuan bile gözüm doldu ha asla isyan değil elhamdülillah bugünume.. Ama çok istedim Salih hayırlı akıllı sağlıklı bir oğlum olsun eşim in gözlerinde o mutluluğu göreyim bende yasayim dedim ama olmadı nasip böyleymiş. 4 kızım oluyor tüplerimi de bağlaticam.. Sağlık olsun. Rabbım büyüktür…
yorgunannis nerm629_ yaaa amin amin ne güzel sağlıkla gelsin🥲 Rabbim bana da o duyguyu yaşamayı nasip etsin ikinci kızım olacak çok şükür sağlıklı tabi gönül diğer duyguyu da tatmak isterdi. Artık üçüncüye belki nasip olur sizinki gibi😀🤲
QueenBahar_ yorgunannis benimde 2 kızım var cokk şükür ve iyki olmuşlar diyorum şuan 33 haftalık gebeyim oğluma rabbim Sanada nasip etsin inşallah 😍