Akseec Kızlar bat 27 ben 11 kasım da pik gördüm 25 kasımda testim yeniden koyu oldu bugünde koyuydu akşam çatlama olmuş gibi silikleşti ben yine de 24-25-26 kasımı değerlendirdim. Sizce dalganma mı yoksa yumurtlama mı bu?
Akseec busu1 miyomlarım varken 2 kez aşılama yaptılar şimdi miyomlarımı aldırdım bu denediğim 3. Ayımdı eğer bu ay da olmazsa önümüzdeki ay doktor kontrolünde ilerleyeceğim tekrar💞
busu1 Akseec Bende çok zor elde ett Rabbim tez zamanda nasip etsin kuzumm bol bol Meryem suresi oku 🤍🤍
Akseec busu1 amin canım aminnnn okuyacağım canım inşallah hayırlı haberi alırın senin gibi en kısa sürede aminnnnn💞💞💞