birumut_ bak tam umudu keserken mucize olur aklın şaşar bak ben var ya 7 yıl çocukluğu olsun diye uğraştım sonra düşükler öyle doğumlar oldu sonra bir oğlum oldu 2 yaşında şu an 2 yaşındaki çocuğum olasıya kadar ömrümden ömür gitti senden daha beterdim her gün her saat başı test yapıyordum yani 7 yılın içinde 7.000′den fazla test yapmışımdır sonra 2 yaşında oğlum doğurdu biz de dedik ki 2 yıl korona yanım korunduk ondan sonra hani bıraktık ne de olsa dedik hani uzun süre olmuyor geçen hafta benim oğlum hasta oldu Bir hafta hastanede kaldık sonra hastaneden geldik o da benim adetli olmam gerekiyordu ama doktorlar dedi ki stresten dolayı olmadı hani oğluna üzüldüğün için gelmedi ben de zamanla gelir dedim aklıma takmadım iki hafta önce cuma günü eee hastaneden çıktık eve geldik cumartesi akşama kadar yerde bulantısı baş dönmesi yaşadım sen hamile misin dedi ben de dedim hayır hastanede üşütmüşümdür dedim çünkü sürekli ilişki yoktu ara araydı yani o ara ara ilişkide yumurtlama dönemine denk gelmiş sanırım takip yapmadığım için bilmiyorum doktora gidip takip yaptıracaktım o sırada eşimin dediği aklıma geldi test yaptım senin dediğin gibi gruba çizgisi gibi bir şeydi üç gün geçti Perşembe günü tekrar yaptım sidik çizgi çıktı cuma yaptım koyulaştı sonra gittim doktora kan verdim 145 çıktı salı günü verdim 735 çıktı haftaya cuma günü kimse görmek için yani kafandan atarsan hatta umudu kes umudu kes ki uğraşma kendini başka şeylerle uğraş ama olmuyor işte ben niye uğraşıyorum Siz kendimi niye sinir ediyorsun stres ediyorum de bırak bak görürsün ki o zaman olacak