Sezeryan günümüzü aldık kızlar. Var mı aynı gün doğuma girecek olan?
Aysell00 benim belli değil çatı muayenesi yapılcak sezeryan kararı cıkarsa 3 aralık olcak
Aysell00 normal olucak gün sayıyoruz geldi gelicek 🥲🌸
Aysell00 bende 3aralık 🥹
Aysell00 bende 3 Aralık gireceğim tam 39+0 oluyorum o gün
Benimde 5 olcak 🥹🥹
Aysell00 bende🥹