sevgidemrr Selam kızlar❤️ Aranızda Decavit pronatal ilacını kullanan var mı herhangi bir yan etki veya kendinizle ilgili bir değişim farkettiniz mi
Amanbedunya sevgidemrr ben 2 gebeliğimde de kullandım. Çok şükür sorun yaşamadım ama 2. Gebelikte düzenli kullanamadım 🥲 doğuma bi kaç gün var şimdi resmen dermansız hissediyorum nasıl olucak bilmiyorum.
baharbahce27 sevgidemrr ben hamileliğimin 3. Ayından itibaren kullanıyorum şükür bir sorun yaşamadım, doktor tavsiye ettiyse iyidir zaten sende bir anormallik görürsen doktoruna söylersin hemen. Geçmiş olsun