MerveLeo Kahvedelisi 29+5 Ocak 25 gibi doğum. Henüz hiç bir hazırlığı yok. Önümüzde ki ay başlayacağım. Ama ilk çocuğumdan kalan yatak çarşaf bebek arabası az çok kıyafet var ütüleyip eksikleri tamamlamak kalacak sadece.
Serivebebegi Kahvedelisi 33+3 olduk 1-2 ufak tefek şey ve islak mendille bezleri kaldı sadece 🌸 bu hafta sonu da kıyafetlerini yıkayıp ütülemeyi planlıyorum daha sonra da çantayı hazırlarım çok heyecanlıyım sağlıkla kavuşalım inşallah💖💖
Pirincveannesi Kahvedelisi bende 30 haftaligim tahmini dogumum 25 ocak dedi doktor bakalim merakla heyecanla bekliyoruz ❣️
Neeikincimii Kahvedelisi 33+6 olduk bugün ikinci doğum ilki sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak normalde doğum 9 Ocak gözüküyor ama ocağa kalmadan da gelebilir bebiş. Ben Ocak doğumlu olsun istiyorum ama bakalım kısmet 🙏🏻