Mrb bende bişey sormak istiyorum benim de rgl 1kasimda oldu ve kasik ağrım oluyor arada ve sık gece idrara çıkma oluyor ama erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ve suan rgl gecikme olucak bende bide vajinal akıntı arti bende kremsi gibi sizce varmı ben umutlanmak istemiyorum