Gencturk
38+3 benimde bugün normal kontrolüm vardı doktorum acil bir vakaya girmiş onun yerine asistanı baktı. İlk ultrasona aldı beni sonra nst ve sonrasında çatı muayenesi oldum. Ve asla olmak istemiyordum bunu doktoruma da söylemiştim zorunlu olmadığını söylemişti 40. Haftaya kadar
Öğlen saat 11 de yaptılar ve hala adet kanaması gibi kanamam var benimde ilk gebeliğim lekelenme olur dediler ama bu bildiğiniz normal kanamaya dönüştü eve geldim hala kesilmedi en son doktoruma yazdım ve resmini çekip attım kendisi benim tekrar hastaneye gelmemi ve kendisinin kontrol edeceğini söyledi tekrar aynı işlem olacağı için gitmek istemedim beni çok tedirgin ettiler sonuç itibari ile size tavsiyem 40. Hafta dolmamışsa kanamanız sancınız yoksa suyunuz gelmediyse durduk yere yapmalarına sakın izin vermeyin. Belkide kişiden kişiye değişir bu bilemedim ama şuanki yaşadığım psikoloji çok farklı bir boyutta kanamam hala kesilmiyor sadece peçete koyup kendim takip ediyorum hafif hafif azalmalar var ama çok hafif eğer ki çok gelirse yine hastaneye gideceğim. Sizede tavsiyem sadece şu olabilir her denilene okey demeyin. Eğer ki kanama sancı yoksa suyun gelmediyse 40. Haftada değilsen sakın yaptırma.