doduk hatmank eğer haftanızdayız yapıyorlar ultrason + kan 1 hafta sonra falan sonuc için çağırıyorlar
hatmank doduk bugün gittim ama peritanoloji bölümünden randevu gerekiyormuş yapmadılar , kısmetimde yokmuş ne yapalım ☺️ cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
doduk hatmank ben randevu aldınız diye düşünmüştüm . Kesinlikle randevusuz bakmıyorlar ne yazıkki . Ama bi kez alınca gerisi kolay genelde onlar veriyor
hatmank doduk yok ben randevu aldım ama normal kadın doğum gebelik bölümünden ama 2 li tarama testini peritanoloji yapıyor dediler onun için tekrar randevu almanız lazım dediler en geç 13.haftada , ben 12+3 olucam haftaya kadar randevular full gözüküyor