melll1 inanın artık bizim halimiz annelerimizden daha zor sürekli korku yüklüyorlar bize herşeyden korkutuyorlar altını çizerek söyleyeyim eğer bi problemin yoksa hamileliğinde tavsiyem sürekli sık Aralıklarla gitme ben fetal dna yaptırdım detaylı yaptırdım bunlar önemli bence
Gerisi için bi sorunum yoksa ağrı kanama ne bileyim leke bebeğim hareket ediyorsa niye gideyim doktora yurtdışında sürekli almıyorlar bakmıyorlar gerek yok diyorlar 22 haftada detaylıya girdim 30. Haftada gideceğim doktora
Annelerimiz zamanında sezaryen ameliyatı ne kadar zordu 90 yılları onlar o dönemde bu kadar sıvı vuruldu mu şimdi yıl 2025 küçüçük ihtimaller için sıvılıyorlqr milleti
Ben hiö burun ameliyatı olan birinden tetenoz istediğini duymadım doktorun neden gebeler 🤷🏻♀️ hepsi bende soru işareti