Az önce hastaneden geldim 9+6yım yoğun regl günü kanaması gibi ama açık pembe bir kanamam oldu, ultrasonla bakıldı kalp atışı ve bebeğin büyümesiyle ilgili bir durum değil ama kanama alanı var düşük de olabilir olmayabilir de dedi progesterona başla dedi ve yatarak istirahat verdi, çok korkuyorum neyi yanlış yaptım diye