1_Pandackk kesginn Teyzem miyom ile doğum yaptı yengem düşük yapmıştı doktor yanlış yönlendirmesi sebebi ile bence doktor kontrolü altında olun sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️🙏🏻
Hazeel kesginn ben gebe kalmadan küçük bir miyomum vardı önemsiz dedi 8 haftalığa gelince 3 cm çıktı kanamam oldu iki hafta progestan kullandım ve geçti şükür şuan 25 haftalığım 8 cm olmuş gebelikle birlikte büyüyor doğumda alınır mı alınmaz mı daha konuşulmadı bende ağrı yapıyor mı tam anlamıyorum pelvik ve bel ağrılarım var oda gebelikten düşünüyorum.
kesginn Kanamam oldu hastaneye geldim myom 30. Haftada doğumada sebep olabilir 20. Haftada düşüğe dedi çok korktum 2.5 mm benim myomunda büyüyede bilir bu haldede kalabilir dedi siz bir sorun yaşadınızmı
zuzubayram kesginn valla miyom da var göbek fıtığı da var bende Allah’a emanetim bilmiyorum 12 haftayım daha bakalım İnsalalh bir şey olmaz Allah şifa versin sanada sakin ol tabi öncelikle Allah yardımcın olsun
Eloyla Dilos24 doğumda alınacağını doktorunuz mu söyledi? Bende de 18 cm var ama doktorum sezaryen ya da normal hangisi olursa olsun asla doğum anında alınmaması gerektiğini özellikle belirtti. Doğum zaten çok fazla kan kaybının olduğu bir ameliyat süreci. Onunla beraber myomun alınıp ekstra kan kaybetmeniz demek sizin sağlığınız için çok riskli. Doktor ne kadar yedek kanla doğuma girmiş olsa bile bu riski göze almamalı diye düşünüyorum. İyice araştırıp sordunuz mu?
kesginn Dilos24 bana doktor myomdan dolayı 20. Haftada düşük te yapabilirsin 30. Haftada doğumada alabiliriz dedi belli olmaz dedi büyümesine bağlı myomun dedi çok korktum2 gündürde hastanede yatıyorum kanamam var myomdan dolayı 7 haftalık hamileyim Bebek iyi ama korkuyorum bilemedim
Dilos24 kesginn canım ara ara karın ağrısı yapıyor ama şiddetli ve uzun değil, şiddetli ağrın olursa hemen gel dedi doktorum, sadece erken doğuma neden olma ihtimali var demişti ama şimdilik herşey yolunda çok şükür
Eloyla kesginn zamanla büyüyor yani benimki büyüdü. Doktorunda hormonlarla beraber büyümesinin normal olduğunu, doğumdan sonra enzirme süreciyle beraber eski haline döneceğini söyledi. Hamilelikten önce 10-11 cm falandı benimki. Hamile kaldığımda zamanla büyüdü.
Dilos24 Eloyla evet evet. Benim miyom riskli bir yerde ve alınması gerektiğini söyled doktorum. Onun yüzünden bir senedir regl olamıyorum
Eloyla kesginn 32 haftalık. Evet myomla hamilelik gerçekten riskli ve zor geçiyor. Hele benim gibi cm olarak büyükse. 20-25 hafta arası bi ağrı yaşanabilir demişlerdi bana. Tam da o haftalarda yaşadım. 5 gün hastanede yattım. Ama çok şükür 32 haftayı gördüm.
kesginn Eloyla çok sevindim inşallah tam zamanında doğar bebişin ben daha yolun başındayım inşallah bi sıkıntı olmaz benim içinde
Eloyla kesginn inşallah teşekkür ederim. Umarım sende sağlıkla süreci tamamlar güzel bir doğum yaparsın🌸 çok güzel geçireceğine inanıyorum cm olarak büyük değil çünkü. Benimki kocaman nefes almakta hareket etmekte vs çok zorlandım karnım büyüdükçe daha da zorlanıyorum mesela. Yemek yerken tıkanıyorum artık karnımda yer yok neredeyse.. bayağı zor geçiyor sürecim anlayacağın. İkimizde sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi
kesginn Eloyla aminn dua edelim birbirimize sağsağlim sağlıklı kucağımıza alalım inşallah içimi çok rahatlattın Allah razı olsun 🤲🏻🥰
kesginn Hazeel şuan bende aynı durumdayım 8 haftalık olucam yarın benimde 3 cm hastanedeyim kanamam var iki gündür yatış verdi doktor nasıl duracak kan ne zaman çıkacam hastaneden bilmiyorum sizde yattınızmı hastanede