Ben de Bahar Şentürk’e gidiyorum tavsiye üzerine gittim inanılmaz tatlı sevecen ve ilgili bir kadın doğumcu. Mesajlarınıza hemen döner uzun uzun ses kaydı ile açıklama atar ne isterseniz sorabilirsiniz cevaplar. Kadın doğum doktorlarında empati gerçekten çok önemli kadın inanılmaz bir şekilde ilgileniyor sanki kendi gebeymiş gibi uzun uzun bizim sormaya unuttuğumuz soruları bile İlk muayenede açıklaya açıklaya anlattı. Doğum paketi almaya karar verdik ve aldık, şuan için herşey iyi bakalım, umarım böyle devam eder herkese de öneriyorum. ❣️❣️