Beyza_35 Canım anneler saat 11 gibi hastaneye geldik, sabah nasipse sezeryan ile yavruma kavuşuyorum, Dualarınızı eksik etmeyin benden 🌸🙏🏻
Saas Yaaa😍🥹sağlıkla bebişinize kavuşun inşallah rabbim yardımcınız olsun. Dualarım sizinle ve bebişinizle😍
Beyza_35 Sevgidendi ameliyat çok şükür güzel geçti, yeterli beslenemdiği için sarılık olduk 1 gün yatıp çıkıcak bebeğim 😪dua edin bana.
Sevgidendi Beyza_35 hemen geçsin sarılık inşallah bebişinizle sağlıklı günleriniz olsun bundan sonra🥰