Saas bende hem demır hem eurhrox kullandım. Eurhrox u sabah erken saatte tuvalete kalktıgımda ıcıyordum 6 gıbı uyanıyorum çok sıkıstıgım için malum. Demırı ise tamamen uyandıgımda. Aralarında 1 saat bıle olsa yeterlı aöa bende bı 3 saat olmuş oluyor en az 9 a kadar uyuyorum zaten