Merhaba
Ggulayk merhaba korkmana gerek yok ben 2 tane normal doğum yaptım 3. De yolda ilk doğumum 38+5 oldu sabah sancılandım suyum gelmedi öğlen 12.45 de doğurdum
İkinci doğumum 39+5 doğdu gene sabah sancılandım suyum gelmedi sabah 11.45 te doğdu ikisinde de sadece sancım geldi suyumu doğumda patlattılar ve şunu söyleyeyim doğumdan 1 gün öncesine kadar ne sancım oldu ne başka bir şey yani kendini rahatlat güzel düşün herşey zamanında ve kararında oluyor